SKRIVET: 2010-12-31, kl 13:31:51 | PUBLICERAT I: vardag

2010

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? massa saker!!

höll du några av dina nyårslöften?
haha nae, inte direkt 

blev någon av dina vänner föräldrar i år?
nix

dog någon som stod dig nära?
aooo

vilka länder besökte du?
hm.. spanien danmark,norge, tyskland, holland, frankrike. 

är det något du saknat 2010 som du vill ha 2011? tror ja icke!

vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? 8 oktober

vad var din största framgång 2010? vet icke !

största misstaget? haha... massa

har du varit sjuk eller skadat dig? aaah.

bästa köpet? hmm.. min kamera!

vad spenderade du mest pengar på? kläder,  smink, mat


gjorde någonting dig riktigt glad?
ohja!

vilka sånger kommer påminna dig om 2010? waka waka eh eh- shakira

var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? gladare tror ja!

vad önskar du att du hade gjort mer?
vart ute mer oh träffat mer folk

vad önskar du att du hade gjort midre?
datan (a)


hur tillbringar du julen?
med familia

blev du kär i år?
helt galet kär.

favorit program på tv?
scrubs

bästa film?
hm.. vet inte ,många bra!

bästa musikaliska upptäckten?
Melissa horn

något du önskade dig och fick när du fyllde år? fick nog det jag ville ha.

något du önskade dig och inte fick? hm... inget va jag vet

vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var hemma oh fira mig typ

finns det något som hade gjort ditt år ännu bättre?
absolut,mina vänner

hur skulle du beskriva din stil 2010?
typ slapp kläder

vad fick dig att må bra?
vänner, familj, och kärleken.

vilken kändis va du mest sugen på?
heh vet icke


vem saknade du?
jag saknade gammla vänner !

de bästa nya människorna du träffat?
oj oj oj , det är nog alla ja lärde känna i sommras!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: