SKRIVET: 2011-04-06, kl 17:48:41 | PUBLICERAT I: vardag

3 månader

idag har jag och hannes tre månader tillsammans.
känns som tiden har gått skit fort verkligen,
känns som det var igår som vi träffades för första gången.
kommer ihåg hur nervös jag var då,
men direkt när jag såg dig så kände jag hur rätt det va och vilken underbar människa du är.
du har funnits där ifrån början, och enda sen vi började prata har jag varit så sjukt glad.
alla runtomkring kan se hur glad jag blir när jag pratar om dig och när jag får sms från dig även fast jag har fått det så många gånger så blir jag alltid lika glad.
du är min dröm kille hannes asplund, ditt leende är vackrare än alla sjärnor på himlen
jag älskar dig, på riktigt.


ida andersson

ni är verkligen sjukt söta tillsammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: