SKRIVET: 2011-04-25, kl 01:39:04 | PUBLICERAT I: vardag

att jag hittat nån som du efter så länge som jag letat

jag älskar dig även om jag kanske inte alltid visar det så jag skriver det här för att bevisa det.
allting du gör för mig varje gång du rör vid mig..
du ger mig gåshud varrenda gång du kollar på mig
och när du kysser mig på munnen, det är det bästa jag vet
allt jag vill är att vara din, jag älskar dig!
och när du ler mot mig då käns allting så rätt, utan dig så är jag inte hel.
jag vill somna varje natt och vakna bredvid dig, med din arm runt mig.
minns första gången du höll i min hand, första gången du pussade mig.
jag har bara varit din i 3 månader, men det känns som vi känt varrandra hela livet,
känns som du varit min bästavän i flera år, du känner mig så sjukt bra.
du kan bara kolla på mig så ser du direkt om något är fel.
du är sol ljuset i min vardag i mitt hjärta i mitt liv
i 107 dagar har jag varit din.
i 107 dagar har jag haft en ständig bubblande känsla i mig
hannes asplund du gör mig knäsvag.


ida andersson hehe

fint skrivet, och ni är sjukt söta tillsammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: