SKRIVET: 2011-04-30, kl 12:10:46 | PUBLICERAT I: vardag

tack för igår mina bästa !

hej, igår var vi som sagt på fest hemma hos hampus,
det va lite segt ibörjan och lite halv drygt folk
men sen vart det lite roligare när bla leyla emma lisa oh några fler kom!:')
sen åkte jag till åby, och sov hos hannes,
vi somna de väll två kanske och va tvunga att gå upp nio,
skönt,nä.

iaf åkte bussen hem halv tio och ska duscha fixa mig
sen hem till emma och va med henne + andra härliga tjejer, sen får se vart vi hamnar ikväll,
kommer nog ha askul i vilket fall som helst! jag har inga bilder från festen eller nånting tyvär..
men jag skriver nog innan jag drar och kanske och emma osv så vi hörs sen hejdå!


julia

din blogg är super, mikkis! :)



PUBLICERAT: 2011-04-30, 12:25:10 | URL: http://juliaaenglundh.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: