SKRIVET: 2011-01-11, kl 20:25:40 | PUBLICERAT I: vardag

dag 02 – vad är kärlek för mig?

Kärlek för mig är den personen som får dig att tappa andan,
någon man får rysningar när den rör dig och man kan inte sluta le när man är i dens närhet,
och man vill inte va någon annanstans än med den personen exakt hela tiden.
jag har vart riktigt kär två gånger i hela mitt liv, så jag har nog ganska svårt till att bli kär egentligen.
kärlek kan va det mest underbaraste och finaste som finns om det är besvarat,
men också bland den värsta känslan i hela världen, olyckligt kär är nog det jobbigaste jag vet.
men kan inte komma på nån bättre känsla en kärlek,
när jag är kär känns det som om jag inte behöver nån annan i hela världen och jag är sjukt glad hela tiden.
Jag får bubblor i magen och bara vill hoppa upp och ner och vet inte vart jag ska ta vägen.
jag får överskottsenergi och ler så fort jag får sms från den personen.
och man vill bara prata med den hela tiden, bara ligga uppe hela natten för att kunna smsa med den,
eller prata i telefon om ingenting i flera timmar bara för att få höra dens röst.
och det känns bara som en helt perfekt dröm och man vill aldrig vakna.

jag har haft världens tur att hittat en sån kille som orkar med mig hur jobbig jag än är
och tycker om mig trots alla mina fel.  helt perfekt



Hannes

Världens finaste är du <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: