SKRIVET: 2011-01-10, kl 21:02:08 | PUBLICERAT I: vardag

dag 1. om mig

jag heter mikkis haha, och fyllde 15 år dagen efter julafton
jag bor i haga i norrköping med min mamma och min syster,
och min storebror fast han är mest hon min far,
som bor i jursla, eller för tillfället i sydafrika med min lillebror och hans sambo och barn eftersom han jobbar där tills juni. annars bor jag i jursla varranan helg, men inte just nu.
jag är väll en glad och social person skulle jag vilja säga det själv,
många tycker nog jag är jobbig tjej med jobbigt skratt, haha.
folk som inte känner mig brukar nog få fel intryck av mig att jag är en ''fjortis'' eller väldigt dryg tjej
men då har dom heeeeeelt fel, hehe. jag älskar verkligen att ha kul och göra roliga saker.
jag är nog ganska lat när det gäller typ gå ut och gå och så men har överskottsenergi och kan oftast inte sitta still haha, så det är nog en blandning.
jag lever för mina vänner, dom skulle jag verkligen offra allt för, jag är väldigt dålig på att visa folk att jag tycker om dom och kan vara ganska dryg mot mina vänner, och det är verkligen inte med flit.
jag pratar alldeles för mycket och säger fel saker utan att tänka efter.
och så tycker jag väldigt om hannes också!
så det va nog allt tror jag! :')



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: