SKRIVET: 2011-07-02, kl 01:12:45 | PUBLICERAT I: vardag

'


min senaste kyss var med några av mina tjej kompisar

jag kan inte äta pyttipanna

jag tänder på killar som är omtänksamma

mina vänner är världens bästa

det sexigaste yrket är underklädes modell haha

jag brukar skratta åt mina egna skämt

jag har insett att man ska leva varje dag som om den vorde den sista

jag brukar aldrig gymma haha

jag älskar att vara med mina vänner

ögongodis är hannes!

i skrivande stund så är ja sjuuukt hungrig

det senaste någon sa till dig var banan

det sista du sa högt till någon var nae det går och äta

just nu känner jag att jag måste träffa hannes!!

jag börjar gråta ganska så lätt

min första kyss var hemsk!

när jag blir vuxen ska jag jobba utomlands



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: