SKRIVET: 2011-07-10, kl 00:32:17 | PUBLICERAT I: vardag

heeeeeeej

ursäkta min seghet, men har vart hos älskling hela dagen, sen när jag kom hem och skulle blogga så va kameran tvungen att ladda, och ville inte skriva utan alla bilder, sen fastnade jag framför en film, sen slutade det med tre filmer. ifall ni bryr er hehe. men här kommer lite bilder från igår och några från idag när jag och hannes badade.dom flesta bilderna från igår är inte tagna av mig så ska inte ta alla ära hehe. men puss på er! imorn ska ja nog träffa jennie babe i think , hoppas det är bra väder imorn med idag har jag nästan dött av värme. K BRYYYYYYY. så nu har ni fått en svenska uppsats på 15 sidor här. hörs sen kanske pussochkram.















IDAG:






sååååååååå. godnatt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: