SKRIVET: 2011-07-22, kl 23:06:03 | PUBLICERAT I: vardag

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort.

hellu, sorry om jag vart seg på att skriva, va ju som sagt på veronica maggio saken igår, sjukt mycket folk så man kunde fan inte ansdas, mesta dels av tiden spenderades på donken istället och ute i stan. va inte på så bra humör pgrund av mitt knä haha. umgicks mesta dels med hannes daniel emma patzie saga men träffade sjukt mycket folk.idag var jag i söderköping med matilda helena och madde, vi käka glass på smultronstället, mådde illa som fan efteråt och har sjukt ont i halsen, börjar nog bli sjuk så stannade hemma ikv och åt god mat med min mamma och storebror,små syskonen var inte hemma vilket var en aning skönt haha.om jag är friskare imorn kommer nog hannes. visste att ni ville veta! ska kolla how i met your mother på datan nu, hörs senare!

lite random bilder från igår och idag



idag:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: