SKRIVET: 2011-07-06, kl 14:56:56 | PUBLICERAT I: vardag

klicka på bilderna så blir dom större! kbry

Söndags:

åkte till skara sommarland med kusinerna och faster och syskonen,
badade och åkte karuseller och så, myyys. sov i stuga där i skara sen.

Måndags:



var i skara, åkte karuseller och åt och chillade. sen åkte vi hem och jag
drog direkt till älsklingen som äntligen är hemma från italien, sjukt skönt!
vi myste hela kvällen :')

Tisdag:



jag och älskling vakna ganska tidigt sen drog vi till stan, köpte ett linne och en jeanskjorta.
och så åt vi och så, sen när vi skulle åka hem tog vi fel buss så vi hamna ute i krokek hahaha.
fail.. sen kom calle ett tag på kvällen och vi gick ut och träfffade lotta oxå, det var jätte mysigt
och vi gick hem till hannes sen och pratade, sen drog hon typ tolv sen somnade jag och hannes dirren typ.


Onsdag:
och idag så är jag med älsklingen igen hih, vi chillar hemma hos min mamma
och ska på bio ikväll, mys! sen sover vi här! skriver sen. puss och hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: