SKRIVET: 2011-07-21, kl 18:39:20 | PUBLICERAT I: vardag

ooooh

Vänner:
1. Jag älskar mina vänner
2. Emma fransson kommer alltid vara viktigast för mig även om jag har många fler speciella vänner. hon är alltid number one
3. Jag är inte alltid så bra på att höra av mig
4. Jag blir lätt avundsjuk på mina vänner
5. Jag har ungefär lika många killkompisar som tjejkompisar och tycker att kön inte spelar alls någon roll
6. Tycker tillochmed killar är mer äkta och inte pratar så mycket skit.
7. Skulle offra min högra hand för jennie frisk, hon är min sjärna
8. Jag kan va väldigt dryg mot mina vänner ibland när ja försöker va rolig
9. Johan är min bästa killvän, även fast han är så udda..
10. Linn fransson är som en lillasyster för mig och jag saknar henne
11. utan mina vänner skulle jag troligtvis inte ha kul alls!

Jag:
12. Jag har dåligt självförtroende
13. Jag tycker alltid alla andra ser sjukt mycket bättre ut än mig.
14. Jag är en glad person
15. Jag ska bli sjuksköterska
16. Jag har oftast ont nån stans
17. Jag vill att folk ska komma ihåg mig som en bra och rolig tjej om ja skulle dö imorgon

Familj:
18. Min familj är lite udda
19. Men jag älskar alla endå.
20. Jag har tre syskon så det är aldrig lugnt hemma..
21. Jag är mellanbarn och det suger.
22. Min lillayster är mitt lilla hjärta. hon äger
23. utan min mamma skulle jag inte överleva, hon och jag pratar om allt!
24. min pappa är mer som en bror för mig än som en pappa.
25. Alla tycker min lillebror och jag är lika.
26. Min faster är som en extra mamma, vi ses flera gånger i veckan.
27. skulle döda den jäveln som sårar min lille kusin
28. min farmor är underbar, roligaste kvinnan på jorden.
29. jag saknar min farfar.

Fest osv:
30. Älskar att festa.
31. man kan ha kul utan att dricka
32. dom flesta roliga minnena har jag från fester
33. inget mer och säga haha

Favoriter:
34. choklad är min absolut favorit godis, kommer aldrig tröttna påt
35. min katt är min favorit
36. skulle seriöst inte klara mig utan kebab mer än två veckor
37. skön stor t-shirt mmm... äger
38. how i met your mother är världens bästa serie
39. min favorit sak i hela världen är att somna bredvid hannes

Jag tänder på:
40. blåa ögon
41. omtänksamma killar
42. hannes självklart
43. killar som vet vad dom vill
44. killar som inte bryr sig om vad deras vänner säger om en
45. snygga magar
46. arm muskler

Kärlek:
47. Kärlek är det underbaraste som finns
48. utan kärlek är nog ingen människa riktigt hel
49. jag har den finaste pojken i världen

Musik:
50. allt känns tråkigt utan musik
51. taylor swifts texter är kärlek
52. hannes sjunger såå bra.
53 musik gör mig glad
54 om ja lyssnar på en sorlig låt och är lite depp kan ja börja stor tjuta.
55. jag har låtar som påminner om allt jag gjort, så fort jag tänker tbx på en händelse eller en tid i mitt liv tänker ja även på en låt jag lyssnade på då



56. Jag älskar lugna låtar.
57. jag kan gilla en låt pågrund av texten även fast musiken suger
58. Jag kan börja gråta av låten: I dina drömmar med robin stahl
59. Collide är nog den bästa låten som finns.

Humor:
60. Humor äger

61. Alla säger att jag har dålig humor, ja tycker den är bäst
62. När man absolt inte får skratta, det är oftast då ja får skratt attacker.
63. linn fransson får mig alltid att skratta
64. älskar hannes humor! den killen kan alltid få mig att le
65. livet skulle suga utan humor

Blogg:
66. Jag blir sjukt glad när folk säger att dom läser min blogg
67. jag känner mig ibland beroende av att blogga


69. jag har haft min blogg i två år
70. Egoina måste va den skönaste tjejen som bloggar.

Facebook:
71. Facebook är farligt. beroendeframkallande och farligt.
72. utan facebook skulle man nog inte ha nån koll på allt
73.  facebook laggar oftast sönder
74. Hatar folk som får många gillningar på sina bilder när dom inte ens är snygga
75. facebook äger

Utseende:
76. Jag hatar mitt utseende
77. Jag har opererat min rygg två gånger
78. och därför har Jag världens största ärr på ryggen som jag skäms sjukt mycket över
79. Jag hatar min mage och mina lår.
80. jag skulle vilja göra näsoperation
81. det enda jag är nöjd över med mitt utseende är mina ögon
82. Jag vill ha tandställning
83. jag är ganska så lång för att va tjej
84. Jag har rött/oranget hår men ska färga brunt igen
85. Jag har smilegropar.


Anonym

hur lång är du? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: