SKRIVET: 2011-06-30, kl 23:41:32 | PUBLICERAT I: vardag

Jennie Frisk, Lisa samuelsson, Emma Fransson.

måste bara skriva av mig, för idag fick alla reda på sina gymnasier alla ska börja på i höst.jag kom in på eber, det vart jag självklart asglad över efter som det va det ja ville gå.  men det är samtidigt så sjukt skrämmande. och det värsta av allt är att lämna dom jag stått närmast under dom här åren vi gått i samma klass och i samma skola, ändå från vi va sex år. v har alla fyra valt olika gymnasier och det känns som om allt bara splittras, även om vi kommer träffas kommer allting bli så jävla annorlunda. tänk alla dagar vi haft i skolan, alla skämt vi har sagt under åren. kan sitta och tänka tillbaka på allting, under högstadie perodien har vi fan skrattat ihop och haft kul varenda dag. när vi har garvat till vi nästan börjat gråta. alla intern skämt vi har, sånna där '' du måste va där för att fatta'' skämt, saker som vart så jävla kul helt enkelt! alla raster vi suttit och spelat 'neger/president' alla töntiga bråk vi haft, när tre stycken ''mobbar'' en för skojjs skull, när emma får sina attacker och allt går oftast ut över lisa för att hon alltid ska driiva det en liten bit över kanten, haha. alla gånger jag och jennie skrattat så mycket så vi inte kan andas, alla gånger man fuskat på tyskan, alla våra lekar och saker som bara vi förstår, som när någon rapar och alla skriker olika namn. klart jag kommer sakna alla andra från klassen och skolan, men vi fyra har alltid gjort dom flesta saker tillsammans.  tänk om jag börjar i en klass där ingen förstår mina skämt, ingen tycker jag är rolig, och alla tycker jag är helt utvecklingstörd. ni har iallafall stöttat mig i min utvecklingstördhet för vi fyra är exakt lika dana. jag älskar er och ni kommer alltid vara det bästa från alla åren i grundskolan.


mikkis emma lisa

emma lisa jennie mikkis

jennie mikkis lisa

jennie lisa emma mikkis

lisa,jennie,mikkis,emma

emma,lisa,mikkis

mikkis,jennie,lisa

emma,jennie,mikkis

jennie,lisa,mikkis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: