SKRIVET: 2011-05-29, kl 22:46:52 | PUBLICERAT I: vardag

sorry....

ska bli bättre med att blogga. men har inte gjort alls
mycket den här helgen så har blivit dåligt med saker att skriva.
imorgon ska vi va kvar i skolan ett tag och fixa med våra klänningar vi ska ha på balen, känns som den aldrig kommer bli klar.. sen blir det att sova hos emma tror jag . eftersom vi ska på en liten tur med vår klass till skogarna och sova i stuga nånstans på tisdag - onsdag. sen lediga torsdag fredag lördag söndag måndag.
och på torsdag kommer min lillebror och far hem från sydafrika där dom har varit i ett halvår nu, så på fredag ska jag va hos min fader ändå till midsommar. ska bli ganska kul tror jag :')
men nu vart det mycket text här, godnatt på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: